کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9163 | مشاهده و دانلود: 737534512 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316391 | نظرات: 37891
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل برای سرعت دادن به کروم از HTTP2 استفاده می کند

پروتکل مورد استفاده در نسخه‌های فعلی کروم اسپیدی است که طبق بیانیه‌ی گوگل، در سال 2016 به این پروتکل پایان داده و در نسخه‌ی جدیدِ کروم از پروتکل HTTP2 استفاده خواهد کرد.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ SPDY یک پروتکل شبکه‌ی آزمایشی است که بطور عمده توسط گوگل برای انتقال محتوای وب توسعه داده شده‌ است، پیاده‌سازی‌های مرجع آن هم در مرورگر گوگل کروم و هم در موزیلا فایرفاکس قابل دسترس است. HTTP2 بر مبنای اسپیدی توسعه داده شده و گوگل در نسخه‌ی جدید کروم از این پروتکل استفاده خواهد کرد.

گوگل از اسپیدی و SSL برای بهبود سرعت و امنیت صفحات وب استفاده می‌کند که طبق بیانیه‌ی جدید این شرکت، به پشتیبانی از این پروتکل و TLS در اوایل سال 2016 خاتمه خواهد داد. HTTP2 اولین نسخه‌ی جدید بعد از HTTP1.1 است؛ طبق گفته‌ی گوگل، HTTP2 شامل ویژگی‌های متعددی از جمله مولتی‌پلکسینگ و فشرده‌سازی هِدر است که توسط این ویژگی‌ها می‌توان چندین درخواست را برای بازکردن صفحات ارسال کرد. نتیجه‌ی این کار نیز افزایش سرعت لود صفحات در کنار امنیت بیشتر اطلاعات است.

بعد از بکاربردن HTTP2، سرعت بخشیدن به مرورگرها توسط گوگل و دیگر توسعه دهنده‌گان کمی زمان‌بر خواهد بود. از آنجایی‌که تمام ویژگی‌های مفیدِ اسپیدی در HTTP2 نیز وجود دارد به همین دلیل گوگل به پشتیبانی از آن‌ در سال 2016 پایان خواهد داد. سایر مرورگرهای اصلی از جمله اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و سافاری نیز تا حدی از امکانات اسپیدی استفاده کرده‌اند و به زودی مانند کروم، پروتکل HTTP2 را بکار خواهند برد.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 25144 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1393/11/25 تعداد مشاهده: 1600
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر